Ryhtiliike!

Ainakin tällä erää :D. Kirjottelu jäänyt ihan kokonaan, kun ei tässä koneella tuu istuttua niin paljoo.

Alotetaas agilitysta. Se jäi elokuussa tauolle. Turha kysyä kuinka pitkäks aikaa... en tiedä, ehkä lopullisesti, ehkä ei. Oli vaan tosi hankala sumplia treenejä Teemun ollessa töissä. Lisäks ei ollu varaa laittaa 20€/vko koulutukseen :/. Jostain on pakko tinkiä, kun haluaa olla lapsen kanssa kotona.
Kisattuhan oltiin viimeks syksyllä 2013. Mulla jäi sillon siitä "potkimishommasta" niin paha mieli, että jotenkin en saanu itsestäni irti enää :(. Täytyy katsoo tätä uusiks joskus, jos rikastuu =P. Tällä hetkellä en kuulu edes mihinkään seuraan ja lisessiä ei ollut viimevuonnakaan.
Oon jonkin verran kipuillu tän asian kanssa. Puuskan puolesta on harmittanut, mutta oikein onnelliselta kotikoiralta se kuitenkin vaikuttaa.

Puuska on ollut terve, pulskistunut tosin. Jazi kipuilee niin kun aina ennenkin. Sen suu ei oo hyvässä kunnossa. Kaikkeni oon tehnyt, että olis edes jonkinmoisessa kunnossa. Enää en halua sitä rauhottaa, joten ihan hirveesti ei oo tehtävissä. Pirteesti muori kuitenkin vielä porskuttaa.

Erika, ens viikolla 1v4kk, kasvaa ja kehittyy hurjaa vauhtia. Kävelemään lähti tammikuussa ja heti perään juoksemaan. Kälätys kuuluu ja vauhti on kova. On siinä ihmettelemistä <3. Mä oon nyt hoitovapaalla, eli tulot on sen mukaset. Alustavasti oon ilmottanut meneväni ens tammikuussa töihin, mutta tuskin menen. Aikani kuluks kävin imetyksen peruskurssin ja toimin nyt imetystukiäitinä. Tytön kanssa ollaan käyty muskarissa ja värikylvyssä ja treffattu ihania ystäviä.

Teemun olkapää leikattiin toistamiseen joulukuussa. Ekassa leikkauksessa 12/13 tapahtui hoitovirhe ja oikea vaiva jätettiin korjaamatta kokonaan. Olkapää ei siis leikkauksen jälkeen ollut työkunnossa, vaikka Teemu toukokuusta marraskuuhun sinnittelikin. Valitus on tehty ja päätöstä odotellaan. Ansionmenetykset oli aika mittavat. Alkuvuosi mentiin siis melko pienillä tuloilla, mä kotihoidontuella ja Teemu saikkupäivärahalla ja pari viimestä saikkukuukautta kuntoutustuella. Kyllä sitä näköjään oppii tulemaan toimeen vähemmälläkin ;).

Nyt on mies ollut merillä kolme viikkoo. Juhannukseks saadaan se kotiin <3. Lähti töihin sähköasentajana, mutta palaa sähkömestarina. Ennen töihinpaluuta sai suoritettua kaikki vaadittavat kurssit Raumalla. Nostan hattua, niin tunnollisesti hoiti koulun ja valmistui kiitettävin arvosanoin.

Ja minä itte... mitäpä tässä. Onnellinen äiti ja vaimo. Päivittäin saan olla onnellinen tosta pienestä ihmeestä. On se vaan mainio pakkaus <3. Terveenä ollaan oltu kaikki. Tällä hetkellä tuntuu, että oon fyysisesti parhaassa kunnossa mitä oon ikinä ollut. Henkistä jaksamista tosin taas vähän koeteltiin alkuvuodesta. Ei voi valittaa. On kesä ja pieniä reissuja tiedossa. Tulevaisuuden suunnitelmiakin, mutta niistä vaietaan toistaiseksi.

Tämmöstä meillä :). Ihanaa kesää kaikille!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Kiitollinen minä

Harrin treenit ja yleistä löpinää...